Warning: Undefined global variable $this_page in /home/yastoo/domains/yastool.ir/public_html/namabin/wp-content/themes/namabin/functions.php on line 24

Warning: Undefined global variable $this_page in /home/yastoo/domains/yastool.ir/public_html/namabin/wp-content/themes/namabin/functions.php on line 51
نویسنده admin

نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی رچد Ratched با بازی سارا پلسون

admin - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

شخصیت میلدرد رچد بار دیگر و این‌بار در مجموعه تلویزیونی به همین نام در شبکه نت‌فلیکس حاضر شده است. در این‌جا رچد Ratched شخصیت اصلی رمان پرواز بر فراز آشیانه فاخته One Flew Over the Cuckoo’s Nest نوشته کن کیسی و بعدتر در فیلم ساخته میلوش فورمن و با بازی لوییس فلچر، را قبل از اتفاقات این رمان می‌بینیم. سارا پلسون در این ساخته نت‌فلیکس در نقش این شخصیت بازی می‌کند.
این‌که اتفاقات رچد Ratched همه قبل از ماجراهای فیلم پرواز بر فراز آشیانه فاخته است، نشان از این می‌دهد که میلدرد هنوز تماما جنبه تاریک وجودش را درک نکرده است. داستان این مجموعه تلویزیونی در سال ۱۹۴۷ روایت می‌شود و این شخصیت ضدقهرمان را می‌بینیم که چطور به زندگی انسان‌ها بی‌اهمیت و در جنبه‌های دیگر زندگی، ساده و زودباور است. از آن‌جایی که سارا پلسون از فلچر، بازیگر این شخصیت در فیلم پرواز بر فراز آشیانه فاخته جوان‌تر است، نمی‌توان فهمید این داستان دقیقا در چه بازه‌ای از زندگی این شخصیت روایت می‌شود. رچد شخصیتی اسرار‌آمیز دارد با این‌حال پیچیدگی این شخصیت به تنهایی برای جلو بردن یک فصل از این مجموعه تلویزیونی کافی نیست.
رچد Ratched با صحنه‌هایی رنگارنگ فیلم‌برداری شده است و سبک ملودرام آن شباهت‌هایی به ساخته دیگر این فیلم‌ساز، رایان مورفی، مجموعه تلویزیونی داستان ترسناک آمریکایی دارد.

مطالب مرتبط با این مطلب
دیدگاه های ارسال شده
بستن منو